diamonds are a girls best friend. or so I've heard.

It's a fiiiine saturday!
 
Det är kårkväll och jag har dragit ihop en förfest hos mig. Det är magiskt salig blanding av supertrevliga människor, Levin, granne Emilia och hennes goa vän Isabelle, Lisa ofc and her pal Tina, Rickard och Emilia kommer och kära Sofia! It will be awesome, beacause I say so!
 
Just nu lyssnar jag på lite musik och smsar med Lisa. Hon frågade precis mig vad jag har på mig och jag svarade sanningsenligt och sa diamanthalsband och lace stockings, en klassiker liksom.
 
 
Eller så kör jag på den här varianten. Måste bara skaffa en hund och en tidsmaskin till 2005 då jag var smal men kurvig. Ah, the good days of being 14...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0