Början på en riktigt bra helg och vecka.

Förresten vill jag meddela att jag skrev klart mitt arbete innan idag. Skickade det vid 14 tiden och det kändes som om jag haft en 100 kilos boaorm på min axlar ( :skräckinjagande och tungt) som elegant gled av mig. Så jädra skönt!

Nu har jag tvättat, handlat på apoteket (fick hjälp av Lisa att köpa en bra ansiktskräm), köpt två koftor på aima (älskar den affären, hittar inget på H&M eller Gina Tricot längre, men Aima däremot. Där kryllar det av kläder som jag vill ha och som min plånbok tycker vi kan klara oss utan) och ikväll ska Lisa och jag ut och äta!
 
Det får dock inte bli för sent eftersom jag ska åka till Teneriffa imorgon. 

-paus för chockade miner-
 
:D

 
Jag ska hälsa på Susanna i en vecka och det föll sig så bra med tider, jobb, skola och priser att jag köpte biljetter i helgen. Det roliga är att mamma, Bo-Ewe, mormor&morfar och Bo-Ewe's föräldrar Märta och Sivar är där nere nu. De ska vara där till tisdag så jag har kommit överrens med mamma och B att jag ska överraska pensionärerna och bara dyka upp på söndagmorgon :D hoppas dom inte läser min blogg bara... :O xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0