Mååååååååååååååååååå-(dagen som faktiskt aldrig tog slut)-ååååååååååååååååååååååååååååååndag.

Det är tur att mitt lösenord till bloggens sparas så jag inte behöver skriva in det längre. Jag har nämligen glömt det. ops.
 
Den här dagen har kännts lång.

Jag tog tåget till Kalmar vid nio imorse och anlände elva. Pinnade hem och bytte om, mötte Lisa i stan för shopping och lunch. Gick till Guldfynd och jobbade från 14 till 19.30 vilket inkluderade stängning. Sen cyklade jag som en dåre till Giraffen och Kronans Droghandel för inventering till 21.30. 

Susade in på Coop med Lisa för att handla i speedad fart. Tog mig hem och har nu organiserat mitt rum och känner mig trött. 

Imorgon är det seminarie, inventering igen och träning om jag hinner. Onsdag är jobb på Guldfynd och möte om utlandsstudier. Torsdag är det seminarie igen och även på fredag. Vet inte än om jag ska jobba på lördag, men det bli defintivt på söndag för då ska jag öppna och stänga själv. Läskigt, men jag är ju superwoman och jag klarar vad som helst. Så länge det inte dyker upp några ormar.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0