It floats my boat!

Jag har en riktigt bra dag!

Seminariet gick som på räls och flera frågor angående VFU:n blev besvarade (tack o lov för det, jag har inte råd med fler rynkor) och som vanligt gick vårt lilla gäng till Ekelunds för kaffe och kaka. Så nu är jag officiellt inne på min tredje dag med kaffe och kaka. Kaffet är ju okej, men jag vet inte varför jag plötsligt måste äta kakor. Nåväl, de är ju som små bitar av himmeln som smälter i munnen men någon måtta får det väl vara. 

Ikväll ska Lisa och jag till apoteket och inventera, spännande! Speciellt med tanke på att jag till största delen fick mitt G i matte B för att jag smilade mot läraren. Så det ska väl gå bra... 

För övrigt har jag börjat hacka av avsnitt på Downton Abbey säsong 4. Ska inte skvallra om något som händer eftersom jag vet att mamma och Bo-Ewe följer det också, men gud så bra det är! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0