Fröken Soeson bjuder på mysigt lyx!

Förresten vill jag berätta att jag var hos Matilda i Växjö i söndags. Det var en så otroligt mysig kväll och även dag!

Jag kom till stationen 18.00 och Matilda mötte upp mig så jag inte skulle gå vilse xD Sen handlade vi mat, gick hem till henne och hennes mysiga lilla lägenhet (ja, jag är klart grön av avund) för att fixa pizza.
Den smakade magiskt och efter mycket snack, lite Bron på tv:n och ännu lite snack somnade vi både fridfullt lite efter 11. Jag misstänker att pump:en hade lite med det att göra för min del. Inte nog med att jag gick upp tidigt fick jag även massa motion som nog chockade min stackars sömndruckna kropp att den gled in i koma på kvällen.

Måndagen spenderade vi i Växjö centrum. Det blev lite shopping (för min del, Matilda har köpstopp eftersom hon ska iväg till Stockholm och vill shoppa loss där istället. Helt förståeligt. Dock hittade vi en fantastisk Madmen-klänning som passade henne som en smäck men sånt e livet.) och sen lunchade vi vegetariskt på ett mysigt ställe. Drack ett par koppar kaffe och det blev även en liten banan-kladdkake-efterrätt. Wow, två bindestreck i ett ord. I am good!

 


Det var ett väldigt trevligt sätt att spendera söndagen och måndagen på. Både Matilda och jag kände oss nöjda med att vi tog det lugnt. Det får definitivt upprepas! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0