Thursday Madness!

Morrn!

Min handledare är sjuk idag, så jag glider in på ett bananskal och vikarierar. Det är en lugn dag med endast två lektioner så det ska nog gå bra. Jag ska visa en film om miljön för 9B och 8C ska göra ett läxförhör om oregelbundna verb (som jag själv skapat faktiskt :D)

Annars kan jag meddela att livet går bra. Snart är andra veckan på praktiken klar och då är det bara tre to go, sen ytterligare en vecka av massa kul jobb på guldfynd och sen är det juuul! :D

Lisa och jag ska fira advent under december, något jag mycket ser fram emot. Det blir glögg, pepparkakor och julfilmer at Casa de Lisa! 🎅

Nåväl, första lektionen börjar inte förrän 9.35. Ska läsa i en bok så länge. Life sure is sweet x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0