Love, friendship and the soothing taste of tequila.

Smsar med Lisa. Hon har planeringstid hon också och eftersom vi är multitasking women funkar det bra. Man måste få kommunicera med sin gal pal. 


Tillåt mig att presentera en bild från lördagens festande. I det här läget mindes jag fortfarande mitt namn och min adress, något som försvann tillsammans med ytterligare hjärnceller senare under kvällen. 

Oh why? Gotta stop partying. Or at least try. This weekend. Or perhaps the next. I'll try. I think. 

So, any parties coming up?

Kommentarer
Postat av: Miss Nilsson

Haha fick tänka till ordentligt innan jag kom ihåg den där bilden;) you're a peach my friend!! :D

2013-11-22 @ 15:01:54
URL: http://hosnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0