Indeed

Sådär! Nu har jag städat hela korridoren eftersom det var min tur. 
Innan jag började ropade jag ut de andra tre sprättarna att plocka upp efter sig i köket. Kände mig som en general som samlade de motvilliga trupperna till attack. Men det funkade ju. Stekpannor diskades, mat lades i lådor och sopor bars ut. 
 
Nu gnistrar allt. Jag är fenomenal.

Som belöning läser jag nu BlondinBellas blogg (- http://blondinbella.se/ -), den är så mysig att läsa nu när hon är gravid. Jag har verkligen fastnat för den och är nästan mer intresserad av Isabella än Egoina nu. 
 
Annars är jag nervös inför morgondagen och faktumet att mina pengar är slut. Ni vet, ingen nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0