Burn baby burn, cause I'm on fire!

Första veckan på min alldeles första, riktiga VFU är -trumvirvel- KLAR!

Det känns riktigt bra ska jag säga er! Jag var hemskt tveksam i måndags när jag kom hem. "Nej lärare kan jag inte bli!" sa jag till Lisa under vårt dagliga telefonsamtal på 1,5 timme. (Jag sa till henne att vi skulle verkligen kunna spara en förmögenhet om vi flyttade ihop. Speciellt då i telekostnader! xD)

Ikväll blir det afterwork med resten av klassen så vi kan jämföra våra upplevelser, finns utrymme för både upprörda tårar över jävliga ungar och stolta berättelser om fantastiska elever. Det behövs kanske båda ;)

Annars tänker jag utrycka min personliga stolthet och skräck över att jag jobbat 35 timmar i skolan, ska jobba imorgon på guldfynd, ska ut på kvällen med Lisa och Amelie som hälsar på (yäy! :D) och sen på söndag ska jag rätta 60 glosförhör (!) ---> jag hoppas inte jag tar mig vatten över huvudet. (HAHA! Blotta tanken är ju skrattretande. Stina the Great can. do. ANYTHING!)

(Except use public toilets. I ain't doing any of that stuff, nu uh, hell to the no!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0