Vampyrer, tänder och regn

God middag!
 
Det är väldigt regnigt i Kalmar. Typ, så blött har det inte varit sen jag flyttade hit i december. Men jag har inget emot det, tycker det är rätt trevligt med regn emellanåt.
 
Jag kunde inte somna igår efter att jag tittat färdigt på Vampire Diaries säsong 4 (wow, just awesome! längtar till säsong 5!) så naturligtvis gjorde jag vad jag alltid gör; lägger mig uppochner i sängen. Det funkar alltid! Man får ett nytt perspektiv på sömnen liksom. Så imorse vaknade jag av att regndropparna smattrade på fönstret två cm från min skalle.
 
Eftersom det är inne-väder ska jag plugga och laga mat. Kanske dansa lite afro ikväll och se en film istället för dessa långa serier jag alltid glor på. Man måste variera sig lite, annars blir det för mycket av det goda.
 
 
Nu ska jag ringa tandläkarna i Broby och iskallt meddela att jag inte behöver deras tid. My teeth are great, just like the rest of me.
 
xxx

Kommentarer
Postat av: mamma

här regnar det också ! Bra att du ringer ! Sköt om dig o hoppas maten blir god, kram !

Svar: den blev megabra! tandläkarna fick klart besked, ingen mer Stina för dem! kram!
Synonymous

2013-05-21 @ 15:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0