Stina the Great(er? est?)

Den här dagen artar sig väldigt bra!

  • Jag har varit på ett bra litteratur-seminarie där vi diskuterade gott och ont, psykopater och Svindlande Höjder. 
  • Dag 2 av allvarligt försök till att skaka av mig valpfettet. Jag dricker shakes, yummy. Känns faktiskt väldigt bra, jag behöver inte laga mat och behöver därför inte diska och behöver således inte vara rädd för att min arga korridorsgranne ska sätta min disk utanför min dörr som han hotade med. Stina vinner alltid, kom ihåg det.
  • Läxorna börjar äntligen tunnas ut. Uppsatsen ska bara fyllas ut lite och vi behöver inte läsa nästa bok till litteraturen förrän om 2 veckor. Didaktik-arbetet får vi info om på fredag, men det skiter jag i. Didaktik är nämligen mitt andra namn nu och jag kan till och med stava det baklänges = Kitkadid. I rule, again.
För övrigt har jag blåa byxor, vit sommarblus, nya solbrillor och tvättat hår. Därför ska jag gå ut en sväng. Ska gå och hämta en bok på biblioteket (kvällen kommer jag spendera i denna antagligen fantastiska Elizabeth Hoyt bok), prata med Lisa på apoteket (möjligtvis köpa en ansiktskräm), köpa en kaffe på Wayne's (heavenly coffee, I'm coming!) och se vad som händer på Kvastkampen. Både Linnea och Jenny är med och arrangerar där så jag ska visa kamratligt stöd! :D (väldigt nöjd!)
 
 
En annan bra grej är att enter och delete knapparna på tangentbordet på min mac har äntligen börjat lossna. Jag råkade spille 1 ml lättdryck på datorn häromdagen och tyvärr blev dessa två knappar sega efter det. Jag tillämpade hög intelligens och taktiskt tänkande och tryckte på båda knapparna 100 000 ggr för att få dem att lossna. Man har väl alla tomtar på loften. Faktum är att jag har både tomtar, påskharar och vampyrer på loftet, it's seriously getting crowded. 
 
 
I feel pretty, oh so pretty! I feel pretty and witty and BRIIIIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0