Sagan om Ringen, Delena, Spuffy och Stina.

Jag sitter i min säng och förvånas över hur stor den är!

Den jag har i Kalmar är 105 cm bred och den i Broby är 120. Dessa små 15 centimeter är tydligen rätt stora ändå. Storleken har tydligen betydelse, när allt kommer omkring.
 
Jag funderar på vad jag ska hitta på. Har stirrat på mina Sagan om Ringen boxar i en halvtimme nu och kontemplerat om jag ska ge mig in i ett maraton. Saken är den att man måste verkligen investera tid och känslor i ett Sagan-maraton. Man kan liksom inte sätta igång Fellowship of the Ring och sen sluta titta halvvägs igenom för att man insåg att man inte var sugen. Alltså, ett allvarligt beslut.

Förresten har jag blivit en smula deprimead av Vampire Diaries. Det går inte bra för Elena och Damon. För mig är Delena som Buffy och Spike, sjukt bra. Bara de insåg det själva. 
 
Herregud. Jag lever i en fantasivärld och pratar om karaktärer på tv-serier på min blogg som om dem vore riktiga. Shoot me now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0