önskar jag hade ett piano i Kalmar.

Det råder tystnad och stillhet i vår korridor. Väldigt behagligt.

Jag har duschat, rengjort ansiktet, druckit te, kissat 6 gånger (eftersom jag drack typ 3 liter vatten efter jag tränat) och nu läser jag The Lighthouse, en bok av Virginia Woolf som vi ska diskutera imorgon på litteraturseminariet.

Ungefär som Lisa sa idag: "Nu när man är klar med B-uppsatsen så känns det som en stor tyngd har lyfts, ungefär som en stor bebis." 

Jag vet precis hur jag ska opponera mig mot Lisas uppsats imorgon, jag har gjort en fin powerpoint och känner mig nöjd med den och min egna uppsats. När jag är klar med The Lighthouse och morgondagens lektioner ska jag ta helg. Efter det får jag ta uti med sociolingvistiken och didaktiken. 

Känns rätt okej, jag har en plan liksom. Typ som Sickan, tajmad och klar in i minsta detalj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0