Zombie uppdate

Hej, jag är näst intill medvetslös. Slutet på resan är nästan här. Jag kan ju säga att det är tur att man har blivit rik på erfarenheter, för någon värdslig rikedom har jag inte längre.

Vi har haft mycket skoj och det har varit en fröjd att återvända till Skottland speciellt.

Har delat rum med Lisa nästan alla nätter och det har varit störtskoj! Vi har blivit extremt avslappnade runt varandra (vilket i princip betyder att vi har gått spritt språngande nakna både två och även rapat och fisit till höger och vänster i kamratlig anda).

Shoppingen har dominerat. Primark och second hand har varit i fokus och jag har hittat fantastiska fynd.

Jag ska lägga upp en släng bilder när jag kommer hem till min Mac. Det lär dock ta ett tag för jag kan redan nu känna hur min förkylning blomstrar mer och mer för varje dag.
Därför tänker jag bo i Skåne över veckan. Mamma och B får ta hand om mig. Hoppas jag dom gör allafall..

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0