snarkar och snorar

God eftermiddag!
 
Jag har sovit oförskämt länge och är väldigt nöjd med det. Eftersom jag har noll seminarier idag har jag en fin to-do-lista framför mig:
 
  • Läsa en av mina 5 biblioteksböcker
  • Äta mackor med leverpastej och gurka på.
  • Gå en promenad med Jenny.
  • Se färdigt Breaking Dawn part 1 och efter det se Breaking Dawn part 2.
  • Stirra hypnotiserat på schmoodle och preppa mig inför morgondagens seminarie. (Vi ska planera en musikfestival. Väldigt relevant för en gymnasielärare, undrar ni? Faktum är att vi ifrågasätter inte Chris, vår lärare. Han vet vad han pysslar med, han är nämligen från Birmingham. And you don't mess with Birmingham...)
 
Annars är allt bra. Det gick riktigt bra igår på Espresso House, platschefen tyckte jag var helt rätt för jobbet och ville kröna mig till Espresso House-drottning. Hehe, nej, men det gick bra som sagt och det var roligt. Jag är ju dock van vid restaurang och mer rörelse, inte bara stå bakom en disk hela tiden. Men som jag sagt förut, omväxling förnöjer. Så vi får väl se hur det går på Athena i morgon och sen ska jag bestämma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0