Mannen i fönstret

Oh boy att jag har varit trött idag.

Vaknade vid 10 och trodde att jag befann mig på en båt, eftersom hela rummet gungade...
Detta tillstånd har hållt i sig nästan hela dagen och gick inte över helt förrän jag kom hem till Rickard för filmvisning vid 19.00
 
Vi såg på The Hobbit, så fantastisk bra! Rickard har en sån där gigantiskt skärm och projektor, så det var nästan som bio. Mycket trevligt, fin film och sällskap av många från klassen. snorbra torsdag och sista kvällen i Kalmar innan jag åker hem för att bege mig mot Österrike.

Nu har Lisa och jag precis haft ett fönsterdrama i mitt rum. Hon pratar med en kille på facebook som hon träffade igår när vi var ute på Harry's. Det visade sig att han bor i samma byggnad som mig. Och eftersom den är formad som ett L kan man se från mitt fönster in till alla på andra sidan byggnaden. Därför föreslog han att vi skulle stå i fönstret och så skulle han stå i sitt fönster och vinka till oss. Självklart tog det 100 år för oss att fatta vart han var. Stackars killen var tvungen att hänga ut ur fönstret i vinterkylan och veva med den armen som fick plats i samma stil som en väderkvarn.

Drama, I tell ya. Very fun though ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0