Mamma alltså

Mamma har inspirerat mig att skriva ett science fiction manuskript.

Jag har, precis som min mor, fallit för den magiska dragningskraften hos Candy Crush Saga; ett Facebook-spel.
Tyvärr har jag fastnat på level 30 och håller långsamt på att bli tokig på dessa jäkla godisbitar och den störiga låten.

Jag tog en paus från spelet och gick för att snyta mig. Mamma hörde mig och stirrade på mig några sekunder innan hon sa: "inte konstigt du inte klarar level 30, du har ju snytit ut hjärnan!"
Så nu vet vi. Jag har ingen hjärna längre, den ligger invirad i ett snorpapper i papperskorgen. Och att ingen har gjort en science fiction film om någon som snyter ut hjärnan, det förvånar verkligen mig!

(Mamma är jätterolig, speciellt när hon blir väldigt trött. Plus att hon nu demonstrativt sätter igång ljudboken, trots att jag fortfarande sitter på sängkanten och vill vara social. "Glöm inte tvätten!" hinner hon ropa dock. Goa mamma! xD)


Kommentarer
Postat av: Anonym

God damit!!
Get well and get over here. I miss you :)

2013-03-09 @ 10:29:48
URL: http://hosnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0