Lush

Jag befinner mig ett tillstånd av fullkomlig avslappnad.

Jag ligger i soffan i kopparrummet (döpt efter färgdekoren) med en mysig filt virad om mig. Det brinner i kaminen och hela huset är knäpptyst. Ett par rum bort, i vita kammaren (även den döpt efter färgpaletten) sitter mamma och B, hon spelar candy crush och han vilar på soffan.

Vi har ätit Flygande Jacob och alla är proppmätta, helt tillfreds. Jag har snart läst ut den fjärde boken för den här veckan och ska försöka tackla nivå 30 på candy crush, förhoppningsvis med framgång.

Jag är så lugn, mätt, belåten, trött och avslappnat lycklig att jag nog kommer smälta och lämna ett Stina-format avtryck på soffan. Helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0