THY GLORIOUS VARMA KOPPEN

Här är vad jag känner för att dela med mig av idag:
  • Inom loppet av 30 minuter duschade jag, gick från Malkars till min borg, hoppade på cykeln, susade in till centrum och handlade nudlar, varma koppen, ketchup, mjölk, rostad lök och en wrap. Det gick fort kan jag säga.
  • Jag gick/sprang 8 km på gymmet. Den muskulösa smiley-killen var tillbaka, ingen egoboost idag dock; håller tummarna för nästa gång!
  • Varma koppen heter lämmin kuppi på finska.
  • Jag har skrivit hälften av min didaktiks-uppsats. Resten ska jag slutföra imorgon på stadsbiblioteket. Det var för övrigt en fröjd att sitta där och studera. 
  • En ny kille har flyttat in i korridoren. Än så länge har jag ingen uppfattning om honom, förutom att hans personliga hygien är något sämre. Vi hälsade innan, jag förklarade våra små regler och stirrade honom stenhårt i ögonen och sa att det var dödsstraff på att lämna disken. hehehe... fear the wrath of the Stina! Skulle det urarta tänker jag bara stirra på honom med Hank-minen från Mina jag och Irene filmen och säga. - "Vet du vad jag gjorde med förra killen som bodde i ditt rum?" That dude is long gone now. MOHAHAHA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0