SEGERDANS OCH GLÄDJERUS!

Snacka om att det är en glad tjej som ligger och tar det lugnt i min säng! Jag har nämligen precis kommit hem från Apoteket där jag jobbat i kassan i ett par timmar. Lisa (allmänt känd som den bästa människan ever) har fixat in mig på ett hörn där så om dem behöver hjälp kan jag hoppa in! :D det var skitkul och kändes så bra att faktiskt göra något!

Nu tar jag det som sagt chill innan mitt kvällspass på Athena börjar vid 17. Det är lite Skottland vibbar över det här med att jobba på förmiddagen och sen pausa några timmar, bara för att jobba på kvällen igen :) härligt dock! Behövs lite klirr i kassan och lite aktiviteter i min kalender.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0