rik på livet

Nu har jag sagt hejdå till mamma och B. Dom hämtade mig i Alsterbridge imorse och vi spenderade dagen på Öland med Märta och Sivar och massa god mat! (Jag fick även matlådor, äpple, bröd, hushållspapper och en brassestol. Lönsamt minsann! :D)
 
Nu sitter jag här i mitt lilla rum. Det är väldigt tyst i området ikväll, undrar om det börjar dra sig mot den tiden då alla studenter åker hem. Hur som helst, jag uttnyttjade tomheten i köket och plockade undan lite. Slängde tomma flaskor, sopor och flyttade runt i mitt skafferi. 
 
Nu ska jag plugga lite inför min tenta imorgon. Gud vet hur det kommer gå, vi ska tydligen ha med oss böckerna vi läst men jag har inte dom. Så vi får se om jag kan lirka mig fram ändå, hoppas det. 
 
här är en liten bildström på livet just nu.
 


Mitt i dansandet och lyckan i onsdagskväll så fick jag en liten koala av en tjej från Australien. Hon var mitt uppe i sin möhippa och var supergo!



Jenny och Alicia, badass posers!



Jenny vart grillmästare!



Dvs, när hon inte var ett ilsket troll.



Den vita katten Misse, charmig, sagolik och myyyysig! (trots att han rev mig lite)



Fina Öland!
 


Äntligen kan man andas ut och känna sommaren omkring sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0