Ninor överallt! :D

Hejhej bloggen!
 
Igår hade jag en jättetrevlig eftermiddag och kväll med min nya vän Nina! Vi satt i stadsparken och käkade chips och drack bubblig cider och vitt vin. Nina matade måsarna med chips och vi blev attackerade, inte riktigt lika kul men ändå ett äventyr xD
 
Vi tog en pubrunda i stan, bland annat Pipes of Scotland, KM, O'Leary's och O'Reilly's. Det var riktigt roligt och vi bara pratade och pratade, vilket vi alla vet att jag älskar så jag trivdes som fisken i vatten!
 
Nu har jag precis pratat med den andra Ninan på skype, gjorde en liten intervju för sociolingvistiken som jag ska försöka få färdigt idag. Så härligt produktivt att prata med henne! Vi kompletterar varandra väldigt bra när det gäller studier eftersom vi är bra på olika saker. Så det ger väldigt mycket när vi nördar ner oss i diverse ämnen :) Jag har skrivit ihop wikin nu, ska göra en voicethread och sen är det bara att börja skriva på uppsatsen.
 
Skönt att det är tråkväder så jag kan sitta inne med gott samvete. Jag har faktiskt bestämt mig för att jag inte ens ska gå utanför dörren idag. Ska bara plugga, äta, se på film (när jag är färdig) och ha det bra i min trevligt tomma korriodor.
 
Nu får ni ursäkta mig medan jag äter lite nudlar och leverpastej-mackor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0