Let the rule of Stina begin!

Jag är nu ensam härskare i korridoren på Nygatan 29 A!
 
Erik åkte idag, Sandra stack igår och Samuel i onsdags. Jag har redan markerat mitt nya revir genom att dramatiskt lämna min disk i köket, uttnyttja hela handfatet i badrummet och även hängt en jacka i hallen, rebellen you know!
 
Imorgon ska jag gå till biblioteket, möblera om i mitt rum och äta majskolv. Blir det fint väder ska jag sitta på balkongen i min nya brassestol och lyssna på tystheten som vilar över Kalmar nu när de flesta studenter har flytt för sommaren.
 
så, godnatt på er kära vänner. tänk på mig i min stora och nu tomma korridor och känn min lycka över att jag inte behöver lyssna på Eriks vrålhöga musik i hela 2,5 månad! :D
 
xxx

Kommentarer
Postat av: Miranda

Ska du stanna i Kalmar över sommaren? :)

Svar: Japp, eftersom jag fick jobbet på Athena så blev det så :) jag åker väl ner till Skåne och hälsar på emellanåt men annars är det Kalmar för hela slanten! Jag tänkte att vi kanske kunde hitta på något mot sensommaren, då har jag pengar nämligen xD så då kanske vi kan typ gå på zoo eller nåt xD :D
Synonymous

2013-06-10 @ 08:46:27
Postat av: Miranda

Haahah zoo blir perfa!

2013-06-13 @ 16:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0