I fear I'm both freaky AND geeky!

Välkommna, till magin som är Freaks & Geeks!
 
'
 
Serien handlar om en grupp tonåringar på 80-talet och deras liv i high school. Den är galet rolig, söt, charmig och har framför allt en skådespelar-lista som heter duga! 
 
Vad som är intressant är att det är så många skådisar som är väldigt stora idag och ändå hade jag inte hört något alls om denna serie förrän Lisa pratade om den i höstas. Poängen är väl att jag blev förvånad över att se många giganter tillsammans (många stora namn i en serie betyder massa pengar att punga ut. och då kan man ju fråga sig varför det bara finns en säsong?) i en enda serie. Roligt för mig, jag är ju en film och serie-fantast. Om du inte är en film och serie-fantast råder jag dig att scrolla ner till ett vanligt blogginlägg där jag antagligen pratar om mig själv, något jag har en tendens att göra. Det kanske är roligare för dig att läsa än det här :)
 
 
Lindsey Wear - Linda Cardellini
Wilma från de otecknade Scooby Doo filmerna!
 
 
Daniel Desario - James Franco
Behöver jag ens nämna exempel?
 
 
Kim Kelly - Busy Phillips
White Chicks, Dawson's Creek, Made of Honour + 1 HIMYM-avsnitt
 
 
Nick Andopolis - Jason Segel
I feel like I want to yell it: MARSHALL!
 
 
Bill Haverchuck - Martin Starr
Den extremt håriga mannen i Knocked Up + 1 HIMYM-avsnitt
 
 
Neal Schweiber - Samm Levine
Not another teen movie + 1 HIMYM & 1 That 70s show - avsnitt
 
 
Ken Miller - Seth Rogen
I really want to pinch those chubby cheeks. 
 
 
Millie Kentner- Sarah Hagan
Amanda från sista säsongen av Buffy the Vampire Slayer, en mini-slayer in waiting!
 
 
Marueen Sampson - Kayla Ewell
Det enda jag tänker är: "Matt's störiga syster Vicki i The Vampire Diaries" 
har hon gjort annat? Ingen aning. Men det är från TVD jag känner igen henne.
 
 
Sara - Lizzy Caplan
Mean Girls och True Blood
 
 
Laurie - Samaire Armstrong
The OC, It's a boy girl thing, Just my luck
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, jag älskar Freaks and Geeks! :)

Svar: Visst är det så klockrent! :D
Synonymous

2013-06-17 @ 10:26:14
URL: http://soveryordinary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0