En tonårings filosofi (eftersom jag jämt glömmer att jag inte är 18 längre utan nu åldras. suck)

In the true spirit of "why the fuck do things on time when you can postpone and do them at the last minute, practically dying from the stress but hey, I got all that free time when I watched Glee and dreamed about being a space-woman" = sociolinguistics-essay is now DONE! <-- och med nästan 40 minuter till deadline.
 
 
Det här är väl min spontana reaktion till att terminen och första året på universitetet och min lärarutbildning är färdig. Kurserna är väl godkända (såg ni vad jag gjorde där? ordlek. menade jag ett tveksamt "väl" eller var det en indikation att alla mina kurser har fått betyget VG? NOBODY KNOWS! :D MOHAHA) och jag är nöjd med att sommarlovet börjar. 
 
 
Nu ska jag fortsätta titta på en fantastisk serie; Freaks & Geek. Just eftersom det är en så cool serie ska jag dedikera ett inlägg till den också, möjligen nu. Kanske imorgon. Återigen, NOBODY KNOWS! (but me. man är väl inte allsmäktig för inget.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0