Bilder är alltid kul! Bilder på mig är alltid kul och något förfärande.

Nu är jag färdig med didaktiks-uppsatsen. Det var tråkigt, därför jobbigt. 
 
Här är processen i bilder.
 


Börjar långsamt och stenåldersaktigt med papper och penna.



"Jag är en flitig student. Jag är en flitig student.!!!"



"Herregud, det här är ju inte ens logiskt. Vem fan bryr sig om Task based learning och Procedural Knowledge? Just det, jag: lärarstudent, just det."



"Jag ger upp."



Stina has left the building.



"TempleRun är ett utmärkt spel! Vad är det egentligen som jagar en, en gorilla en jättefågel? Ingen vet!"
 
 
"WOHOOOOO, JAG ÄR KLAR! SELF HIGH-FIVE! MER TEMPLERUN!!!"
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hahah roande inlägg!

Svar: Tackar, jag gör så gott jag kan. Uppsatsen och skrivandet av det var inte riktigt lika roligt xD
Synonymous

2013-06-05 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0