the bike that died.

Idag har det varit jippo hos pappa och Agneta! Väldigt trevligt med tipspromenad i skogen, luftgevärsskytte, jättegod mat och superhärligt sällskap.
 
Jag drack nog 5 glas vin med jordgubbar i, eftersom jag var så törstig efter att ha cyklat från mammas till Glimminge. Det blev 14 km när jag körde om Njura och Kilinge också, den vägen är nämligen så mysig så det gör inget att det blir lite längre.
 
Dock stötte jag på vissa problem bara 4 km in i min tur. Körde på en spik och fick punka på bakdäcket. Bo-Ewe hämtade både mig och cykeln och körde oss till mormor. Där fick jag låna hennes cykel istället och kunde således fortsätta färden.
 

I väntan på räddning, strax efter tidpunkten för olyckan. Missnöjdtjej.se


Dafuq?




En liten loppa vid namn Naya! Supergullig och ville även gosa lite med mig mot slutet av eftermiddagen. Kanske blir det en mamma av mig också en vacker dag.


Agneta var grillmästare och skötte det galant!


Som sagt, det här vita vinet var fantastiskt gott! Faster Lena och jag sörplade i oss och njöt!


Alystra och Agneta hade det bra ihop, insvepta i en filt för 14 kr. Fett najs!

Tuva dreglade. Vet inte vad jag mer ska säga om det...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0