Kalmar stadsbibliotek och dess totala makt över mig.

 
Det här är det mesta aggressiva meddelande jag någonsin fått från ett bibliotek. 
Jag blev nästan rädd. Speciellt frasen: "Vid nästa påminnelse blir du avstängd från att låna.
Den skrämde mig så pass att jag nästan sprang till biblioteket med boken jag i princip hållt gisslan. Sen försökte de anlägga en god ton vid avslutningsfrasen. "Vänliga hälsningar", hmpf, det tror jag inte. Det var defintivt ett sammanbitet "vänliga hälsningar" med gnisslande tänder.
 
Jag läser ungefär 3 böcker i veckan och bara möjligheten att jag skulle kunna bli avstängd från att låna får mig att hyperventilera och krampaktigt hålla fast i skrivbordet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0