Jag får börja se mig om efter en prins som kan väcka mig när jag väl faller i min hundraåriga sömn.

Kära bloggen,

Jag är tröttare än självaste Törnrosa. Har flängt rundor med mamma och Bo-Ewe och köpt massa udda grejor. Vi tog två rundor till Clas Ohlson, en till ÖB, en runda på Ikea för lunch som vi sen struntade i när vi såg kön, en runda till Färjestaden för lunch och även Ica där vi skulle handla lite men "råkade" storhandla.

Men vi höll humöret uppe och nu är vi tryggt tillbaka i stugan. Imorgon kommer moster Eva och kusingänget för att fira mig. Ska bli trevligt med 21, hoppas det för bra saker med sig, typ VG i alla universitetskurser.

Sanningen är att jag längtar till september då skolan börjar. Mitt sommarjobb har ju inte alls blivit som jag tänkt mig och min ekonomi lider verkligen konsekvenserna. Därför ska det bli skönt med CSN till hösten och inte behöva oroa sig.

Nu ska jag ligga på gräsmattan och fortsätta läsa HP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0