HP, Athena, Lisa and feet.

Idag har det nästan kännts som om Kalmar kokar. Det har varit lite läskigt varmt och det har hållit i sig till långt in på kvällen.
 
Jag jobbade till halv tio och kunde ändå gå en promenad efter det i bara linne och kjol. Stötte på Sofia Soeson på väg till Oxhagen och pratade lite med henne.
 
Nu har jag suttit på balkongen och haft fotbad, läst Harry Potter 5 och druckit en förbjuden fanta. Den var jäkligt god och väl värt kalorierna som jag ändå brände under jobbet och promenaden.
 
Imorgon ska jag jobba lunch och sen ÄNTLIGEN HEM TILL LISA! Som jag har saknat den kvinnan! Hon har varit på semester hos sin man och sen när hon väl kom hem då var jag på Öland. Så imorgon ska vi äta lite, se på Game of Thrones (YES!) och jag tror också att jag ska få någon sorts födelsedagsgåva :D:D
 
nu ska jag stupa i säng med Daniel Radcliffe. hehe

Kommentarer
Postat av: L

Don't ride Daniel to hard, he is only the chosen one hihi ;)
"I will have order"!

Svar: Hahah du har en liten Umbridge-thing? ;D
Synonymous

2013-07-18 @ 07:17:09
URL: http://hosnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0