Antagligen det tråkigaste blogg-inlägget jag någonsin skrivit.

Jag önskar ni kunde se mig nu.
 
Klockan är halv elva och jag ligger i min säng. Har tvättat bort sminket, borstat tänderna, slängt på mig en pyjmas och nu ser jag fram emot ett avsnitt Teen Wolf, True Blood och sen ska Harry Potter och jag göra tredje uppgiften i Turnerningen i Magisk Trekamp.
 
Det var tokigt stressigt på Athena idag. Det var nog något band som spelade på torget, inte för att jag vet något om det. Jag spenderar alla mina kvällar på restaurangen och har ingen aning om vad som händer utanför dess gränser. Nästa sommar ska jag förska få ett dag-jobb istället tror jag. Jag blir helt avskuren från världen med det här kvälls-tjafset.
 
Ja, nu har jag gnällt färdigt. Skönt. 
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0