ZZZzzz

Jag kan tyvärr inte  längre säga till mitt försvar att jag är tonåring och det är därför jag sover så mycket. Som alla andra "lov" har jag vänt dygnet och sover hela dagen och tittar på film hela natten. Det funkar ju inte så jättebra när lovets slut börjar närma sig.

Igår när jag blev oförklarligt trött vid 22.30 gick jag direkt upp till sängen och tittade 40 minuter på en film och somnade. Jag vet inte hur det hände, speciellt med tanke på att jag sov till 15.00 på dagen...

Självklart vaknade jag kvart i sex och kunde inte somna om. Pratade lite med mamma innan hon åkte till jobbet sen vid 8 gick jag ut på en promenad i morgondiset. Valsade upp till byn och köpte frallor på Konsum och gick hem igen. Har nu tittat på 3 filmer och lyckats hålla mig vaken förutom en tre kvart när jag somnade till, men det tänker jag inte låtsas om.

Jag håller ut nu, väntar på det magiska klockslaget 21.00 då jag kan somna med gott samvete. Om det nu fungerar. Känns troligt att jag kommer vara vaken trots sömnbrist, bara av ren dumhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0