Törnrosa checka in

Hej svej i lingonskogen!

Ni vet hur man ibland har enorma planer och sjuk framförhållning och sen bara måste släppa allt? 
Jag skulle haft en introduktion i gymmet idag halv tio och hade planerat att gå på glödyogan innan och kanske äta frukost på Malkars också. 
Dock fick jag en släng av zombie igår efter det 90 min långa yogapasset Lisa och jag var på. Jag stod i duschen i en halvtimme tror jag. (Stackars Malkars, dom kommer få världens största vattenräkning)

Jag gick hem i en dimma och visste knappt åt vilket håll jag bodde, så trött var jag. (Jag får ju tillägga att eftersom jag knappt sov något natten innan pga min knän var det nog därför jag var så här trött)

Lagade lite mat, pratade med mamma, läste lite och somnade. Vaknade för 10 minuter sen av att Lisa ringde och ville peppa inför vår afterwork ikväll. Jag var lite lealös men vaknade till liv under konversationen! :)

nu ska jag faktiskt bara fortsätta ta det lugnt. äta lite frukost/lunch och dagdrömma om sommaren. minns ni den? jag hoppas att den ligger någonstans under all den här snön för jag har lite svårt att komma ihåg den... x)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha så kul på after worken! :) Vi får ta en typ Espresso Housedejt snart och planera allt kul vi ska göra om mindre än en månad (iih!) i England. :)

Svar: Tack! Ja, det tycker jag verkligen! Det börjar ju närma sig och jag är så pepp att jag knappt kan snacka om det xD
Synonymous

2013-01-25 @ 14:19:39
URL: http://soveryordinary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0