*Sviiiisch-plask* = ljudet av mig som faller ihop i duschen

Det har varit en skitig dag. Först satt jag upp och fikade när Eva och Noah kom på besök. Helt utmattande. Jag har varit horisontell i 4 dagar och det tar tydligen tid för hjärnan att ställa om sig till vertikalt läge igen.

Utöver det bestämde jag att en dusch behövdes. Halvvägs genom schamponeringen höll jag på att svimma. Det lite mycket med vatten, armarna över huvudet och att stå upp.

Det är inte lätt att vara sjuk.

Dock fick jag massa fina kläder från Eva som hon rensat ut från sin garderob! Det blev jag jätteglad för, Eva har nämligen riktigt bra klädsmak.
Tack vare min MacBook har jag ju levt på en stram budget som inte tillåtit nya kläder på några månader så det var extremt trevligt med påökning i garderoben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0