Suck. VOL 2

Jag är så ofräsch just nu att inte ens en loppa hade velat bosätta sig i min kalufs.

Jag hade gräsliga feberdrömmar i natt om att jag skulle bygga något jättestort i mitt rum som självklart inte skulle få plats. Det gjorde mig helt förtvivlad eftersom jag verkligen var tvungen att bygga den enorma saken. Precis så där logiskt som feberdrömmar alltid är.

Nu har jag inte så mycket feber längre. Mest för att jag knaprat Alvedon som snacks hela dagen. Annars är det snor överallt, huvudvärk, nersvettad tröja, smutsigt hår, tjock hals och en ömmande nacke.

Trevlig start på 2013. Men som Amy Diamond (fråga mig inte...) säger: "It can only get better."

Jag ser fram emot det, Amy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0