Lagom läcker lördag liksom.

Idag har jag en riktigt bra lördag! 

Jag gjorde tentan; skönt! Gick hem och käkade lite, såg ett avsnitt av Glee, fortfarande så himla bra att jag ler bara jag hör ordet xD

Sen gick jag till Malkars Gym och ville bli medlem. Dock kunde man inte komma in genom dörren utan medlemskort. Kände att det var lite av ett dödläge där, ett catch 22! Gick hem till Lisa och drack kaffe och pratade, så trevligt! Jag är himla glad att jag bor så centralt nu, nära till mycke trevliga saker ;) Lisa sa att hon skulle följa med mig till gymmet på måndag så skulle vi se till att jag blir meeedlem.

Efter det gick jag in till centrum (visst är det otroligt intressant att läsa om vart jag gått hela dagen? Jag förutsätter att ni alla nickar frenetiskt här.) och köpte duschdraperi, toaborste och en toalettpappershållare. 


Lyssnade på Disney-musik och skuttade hem till Jenny och pausade där i 20 minuter och planerade kvällen. Hon ska komma hit till mig och så ska vi äta lite och sen gå ut och ta en drink för att fira att vi är unga, sexiga och fria som fåglar i vackra Kalmar. Wow, nu blev jag nästan så där glad som folk är ibland på Facebook bara för att bevisa för andra att "dom har visst det perfekta livet, allt är underbart!" *ansträngt leende här*
 
Tillbaka till den hederliga cynismen ;)

Jag ska fortsätta tvätta (rim för er som inte visst det) och klappa min mage som kurrar av hunger.
Puss och kram skumbanan från en riktigt glad tjej.



PS. här är min syster. hot stuff eh? ;);) DS.


PPS. Tur att det går i familjen! Annars hade det ju varit orättvist! DS.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jösses vilka bilder, ni ser knasiga ut! Lycka till med gymmet på måndag! Kramiz!

2013-01-12 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0