Jag kan sova, jag är inte uppe

Hej
 
Jag hatar insomnia. Igår somnade jag 22.23 och sov 12 timmar. Nu är klockan över halv 3 och jag stirrar på min dator som om den har lösningen till alla mina problem. Det känns inte så.

Idag har jag haft en exceptionellt bra dag tillsammans med Viktor. Vi åkte till Osby och ville äta. Gick bra, dock inte på Hotellet eftersom dom bara serverar fisk och jag äter inget från havet. Konstigt jag vet! Hur kan en restaurang bara servera fisk?

Vi fick luncha på Vingården istället där jag åt Black & White utan rödvinsås; så White & more white istället antar jag. Viktor valde en delikat burgare med ost och tillhörande pommes. Jag tänker inte berätta att jag först fick både breanäs-sås (jag kan inte stava till det på riktigt) och rödvinsås och att jag då inte vågade gå fram och säga till utan gnydde ynkligt till Viktor istället så att han fixade det. Men det är lite pinsamt så jag tänker inte berätta om det.

I morgon ska mamma och B skjutsa mig till Kalmar. Det är så snällt av dem att jag är rädd att det bara är lurendrejeri. Jag kommer stå med väskorna packade till dom kommer från jobben och då kommer dem säkert säga : "Nej, vi orkar inte skjutsa dig." Och då missar jag mina tentor och blir utkastad från universitetet med huvudet först. Nej, det skulle dem aldrig göra Eller? Nej. nej? Note to self: var snällare mot mamma och B för att motverka möjliga framtida lurendrejerier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0