Bryan = vår

Snacka om att det varit gössigt hos Lisa igår. Jag vart så trött av allt och lite mat, lite vin och massa godis sen så var jag i princip medvetslös i hennes soffa. 

Ni vet att man kan bli så ibland? Att det liksom är så bekvämt och man är så där lugnt trött och avslappnad att man skulle kunna smälta bort av comfort? Det höll i sig till jag gick också. Jag läste i nån timme och somnade sen och när jag vaknade idag var jag så underbart utvilad att jag nästan inte trodde det själv x)



Pratade lite med Jenny i tefloon precis, hon hade massa goda nyheter som vi diskuterade och skrattade ondskefullt åt xD Nu ska jag äta något litet och sen börja städa hela korridoren. Måste en sväng till biblioteket och hämta ut reserverade böcker också. Plus att jag ska tvätta. Lite av en fixardag eftersom jag är ledig, vilket känns rätt bra!
 
 
För övrigt känns det som om våren har stuckit en förskrämd lilltå i vinterns djupa hav. Jag kan nämligen se lite barmark nedanför mitt fönster. Det firar jag med Bryan Adams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0