Kanske blir man en Barista

Kära ni,
 
Jag kan meddela att arbetsintervjun gick bra! Kändes bra allafall, mer än känsla kan jag inte gå på eftersom jag inte får besked förrän nästa vecka. Håll tummarna, please :)

Efter att jag besökt Lisa på jobbet en stund, gick jag hem och lagade världens godaste måltid. Kycklingfilé, ris, bearnaisesås och massa plommontomater, sallad och gurka. Jag svimmade på sängen och mättnad och somnade. Vaknade 3 timmar senare av en mardröm där mamma var arg på mig för att jag var enormt tjock. Kan ju ha något att göra med den tunga måltiden xD 

Nu borde jag egentligen plugga, dock går det lite segt. Facebook är ju så mycket mer intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0