för en gångs skull säger jag det: beach 2013, here I come!

ojojoj! snacka om att det här blev en riktigt bra dag!

Fick mail från Espresso House med besked om att jag får komma på intervju nästa vecka angående jobbet jag sökte där :D :D utöver det har jag läst en enormt bra bok (It Happened one Autumn av Lisa Kleypas), pratat med mamma i telefon och smsat med Lisa som jag nu ska promenera till!

PLUS! min diet går skitbra! :D jag prövade ett par monki jeans-shorts jag köpte för ett tag sen. De var rätt tajta då och nu var dom helt plötsligt rätt luftiga!! :D så jag har kanske gått ner något halvt kilo, vilket är så härligt! Jag är nyfiken på hur jag kommer se ut med minus 6 kilo. Kanske visar det sig att jag är snyggare som jag är nu, men då får jag väl äta upp mig igen xD eller lägga på det i muskler istället xD

nåväl, så här ser man ut när livet går så där oförskämt bra!
(notera en muskulöst, smal arm där till vänster. Go GO!)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0