damn you period

Nu är det illa kan jag säga er.
 
Månades röda hund kom och hälsade på, vilket jag borde förstått när jag handlade innan och i princip slogs över den sista påsen cheeseballz med en annan kund. Som vinnare seglade jag till kassan med ett förnöjsamt seger-leende på läpparna och cheeseballzen i handen. 

Kom ut och blev attackerad av snö. Riktade färgglada svordomar, som en sjöman hade varit stolt över, upp mot Gud och traskade trumpet hem till mitt lilla korridorskyffe med folk som inte diskar, går in med skorna och inte låser ytterdörren.

Jag skulle kunna bli rätt våldsam för en egen lägenhet alltså. 

Men ja, nu ligger jag här i min säng med uppsvullen mage, knän som fortfarande värker (trots 5-dagars anti-inflammations-kuren) och en butter uppsyn. Ska ringa styvmamma och sjuksköterska Agneta om råd för mina knän. 

Allt blev snabbt för djävligt. Ska äta massa choklad och cheeseballz för att råda bot på detta. Kanske till och med skippar kvällsmaten och äter bara snask resten av kvällen. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0