Skräcklek

Det har varit stora filmkvällar för familjen nu i två dagar. Igår såg vi Safe Haven (Ja, jag såg ju den för ungefär tredje gången.) och alla älskade den. Trots att det var en repeat för mig grät jag, likaså gjorde Bo-Ewe och Susanna. Sussi var värst eftersom mamma började hetsa henne om allt som hänt i filmen vilket gjorde att Sussi grät hysteriskt. Vilket var hysteriskt roligt xD
 
Det var inte lika skoj ikväll. Vi kikade på Sinister, även Knut ville se den. (Han undvek Safe Haven, min misstanke är att han haft en dålig upplevelse med rom-coms, typ att han tittat på Love Actually och blivit biten av en orm. Sånt kan man ju få ärr för livet. Bokstavligen talat.) 
 
Sinister var fruktansvärd. Så hemsk. Jag satt klistrad vid mamma hela tiden och bad henne hålla en hand för mina ögon när det blev som läskigast. Inom loppet av 110 minuter förlorade jag 10 år av min ålder och ville bara att mamma skulle ta väck det läskiga. Filmen tog slut och nu måste jag titta på något annat för att lugna ner mig.
 
Lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0