Värk-ligen trött.

När jag bytte om på gymmet innan ikväll och såg att min midja var plufsigare än jag mindes tror jag att fick en liten panikattack. Så jag gick 8 km på löpbandet och sen sprang jag 2 km. Efter det styrketränade jag och stretchade ut mig som ett gummiband. Nu betalar jag priset och har lite ont i benen...
 
Annars kan jag säga att mellan blogginläggen idag hann jag träffa min nya granne Jacob! Han är från Californien och är supertrevlig.
 
Men ni vet väl vad som är det bästa med utbytesstudenter?
- De kommer med flyg och kan inte ha med gigantiska högtalarsystem och är därför relativt tysta :D (herregud, jag är som en grinig tant, gud nåde den som ger de minsta ljud ifrån sig här.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0