Trött face

I natt tittade jag på Amityville Horror, vilket i sin ut ledde till att jag var tvungen att se SpyKids efter för att inte få mardrömmar, därav somnade jag halv sex...
 
Min dag har därför varit en aningens bedövad och jag blev supertrött av att gå på IKEA och Maxi med Lisa. Så nu ska jag ska se på film och kanske somna lite tidigare ikväll. 
 
PS. Erik flyttar idag, tråkigt eftersom han är trevlig att prata med och se på, trevligt eftersom han hade rummet bredvid mitt och spelade dunka-dunka musik till 4 på morgonen och det vibrerade genom betongväggen. Hur han nu lyckades med det... (Nu slipper jag köpa öronproppar till hösten. Såvida det inte flyttar in en ny döv tok. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0