The little nose that could, produce nothing but snot

Godmorgon, sa den extremt nöjda 21-åringen som vaknade för ungefär en halvtimme sen och har sedan dess spelat candycrush och lyssnat på fågeln i min högra näsborre.
 
"My social life has gone to hell, 
but at least candycrush is going real well!"
 
Jag är så gräsligt täppt i näsan att jag knappt vet om jag använder nosen till att andas eller om dess enda användbar funktion är att producera snor. Charmigt eller hur?
 
 
Tack o lov att det är mulet väder och jag kan därför äta långsam frukost/lunch, gå till biblioteket och även hälsa på Lisa på Apoteket (passande eftersom jag även behöver köpa nässpray till snorfabriken). Hon skrev ett blogginlägg om hur dagen var hemsk så jag ska försöka muntra upp henne lite :)
 
Jag måste verkligen gå till biblioteket, jag har kännt mig lite tom sen jag kom tillbaka till Kalmar. Eftersom jag bara läst Harry Potter i ett tag nu tror jag att jag behöver litterär förändring. Så det ska det bli, bums! En sagolik historisk roman tror jag, eller kanske facklitteratur. Så svårt att välja...
 
 
Klurigt att ta bilder när man vaknat, känner mig som ett olydigt barn som liksom inte vill vara still helt enkelt x)
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Et finns en serie som heter "de utvalda" av Kristin cashore, väldigt bra! Läs dem:))

Svar: Du, jag känner igen det namnet! Har nog stirrat fundersamt på en bok av henne och undrat om det är nåt att ha. Då ska jag minsann låna första boken i serien, om du säger att de är bra :D
Synonymous

2013-08-09 @ 06:30:44
URL: http://oliviape.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0