Longest line eeeeeeever

Pust och stånk!

Nu sitter jag på balkongen och svalkar av mig efter en lång powerwalk med Lisa. Det var så skönt att få sträcka på benen ordentligt!

Annars känner jag mig bara väldigt nöjd med tillvaron. Jag hade lite ekonomiska problem men mina fina föräldrar har hjälpt mig så nu känner jag mig trygg och glad.

Fick besked att Daniel letar sig upp till Kalmar i höst som student och det är ju strilande! Mer folk till Kalmar! Kul! :D

Ser fram emot en tur till Helsinborg för att hälsa på Miranda, en sväng till Liseberg med Sonja and the gang, en tripp till Susanna på Teneriffa (då jag äntligen får träffa the love of her life, känns orättvist eftersom alla andra i familjen fick träffa honom för flera månader sen! Så det ska bli roligt!) och även kanske besök av Viktor och gärna Olivia, Becca och Feffs också, tycker att vi kunde slå på stort och festa till det i Kalmar nu när även Johanna ska bo här :D

Hur som haver, skorna skaver. Jag ska duscha, dricka en kopp te och äta en macka till en Disneyfilm och sen sova.

xxx


Kommentarer
Postat av: Miranda

Wiiee! Längtar!

2013-08-07 @ 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0