Dear diary...

... denna kväll har jag spenderat med mina goda väder Matilda och Johanna. Vi har hängt i Johannas lägenhet i Kristanstad och druckit vin, ätit onyttigt och nyttigt godis, tittat på film och pratat strunt!

Eftersom jag är helt abnormal är jag självklart fortfarande vaken och tittar på Gilmore Girls. Vi kom fram till att G Girls är en extremt höstlig serie och därför har jag bestämt att jag ska se om hela från början, just denna höst.

För övrigt ser jag fram emot min egna skolstart och då jag äntligen får pengar från CSN, vilket i sin tur betyder att jag kan köpa en gul höstkjol, nytt anteckningsblock, mysiga vantar och mössa och andra superhärliga grejor som hör de kallare årstiderna till :)

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0