Bortgift till en Iranier, opsie daisie.

Tjosan hejsan!
 
Jag har haft en riktigt bra dag och kväll. Träffade Rickard, Linnea och Axel på UB för litteratur-briefing, vilket gick jättebra, var kul att sitta på bibblan och plugga med klasskompisarna igen!
 
Jobbade mellan 18-21.30 men stannade kvar på Athena till nästan 22 och höll Shino sällskap. Det var riktigt trevligt och Shino skojade att hon skulle fixa ihop mig med en kille hon kände från Iran. Jag skojade tillbaka och sa att så länge han var lång, lät mig prata och hade bra humor gick det bra. Nu i efterhand så börjar jag misstänka att Shino faktiskt var allvarlig och kommer banka på min dörr nån gång i höst med en hårig karl i släptåg som hon tycker jag ska gifta mig med. OPS!
 
Jag tog en liten kvällspromenad på 30 minuter för att stressa av mig och nu sitter jag bekvämt i min säng med datorn i knät. Ska spela candy crush (och tänka på min mamma då obviously, eftersom candy crush är som det fjärde barnet hon aldrig fick) och farm heroes saga, surfa bloggar och facebook, titta lite på Awkward säsong 3. Dvs, livet på en pinne. Fast i en säng. Så livet i en säng. Fast det låter ju inte alls lika bra och snitsigt, utan nästan lite snuskigt. hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0