A hairy revelation

Mitt hår har haft tragiska likheter med ett fågelbo i snart 1 månad och idag tog jag itu med det. Inte för att det var så mycket för mig personligen att ta itu med. Jag gick till en frisörsalong och fick en drop-in tid hos en nyutexaminerad tjej som gav mig 20 % rabatt. Min ekonomiska sida (läs: snålhet) jublade och tackade glatt ja.
 
 
Hon fixade till mina slitna toppar, snyggade till luggen och vips såg jag helt normal ut igen! Väldigt nöjd!
 
Nu har jag faktiskt precis ätit en liten pizza från Athena (kalorierna räknas inte eftersom jag inte behövde betala för den, erkännt fakta!) och ska se senaste avsnittet av True Blood och antagligen somna fridfullt.
 
Imorgon ska jag till UB vid lunch och assistera i pluggandet för litteraturtentan som mina klasskompisar ska göra den 19. Får se om jag minns något och kan hjälpa dem x)
 
xxx
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0