Jag gör annat också...

Förresten, ni kanske undrar vad jag gjort mer idag än att spionera på min korridorsgranne och samtidigt barrikadera mig i mitt rum i rädsla för samme korridorsgranne?
 
Jag har gått en lång runda med Lisa. Typ 8 km. Men jag avrundar upp till 1 mil, det låter så mycket bättre ;)
 
Jag har även gjort spaghetti och köttfärssås. Det gick väldigt bra, förutom att jag tappade massa spaghetti på golvet. Whatevs. (OMG!!!!!!!! VARFÖR?!!!!! SÅ SJUKT ONÖDIGT!!!! HATE MYSELF AND MY NEED FOR SPAGHETTI)
Plus att jag hackade löken så fint att den nästan försvann, så små var bitarna. Tack till Bo-Ewe som är min hackar-hjälte, den mannen kan hacka till domedagen!
 
Och eftersom jag glömde min laddare i Eslöv kan jag inte lägga upp roliga bilderna på matlagningen. Jag hade lagt upp en egobild om jag bara hade kunnat koppla det till köttfärssås på något sätt. Det går tyvärr inte så jag lägger upp en bild på en katt istället.

Why? För att citera Viktor: Cause I can.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

The hackerman hälsar o tackar för berömmet!

Svar: Hahah Hackerman låter som en superhjälte! Hackerman, med rätten att hacka! :D:D
Synonymous

2013-04-09 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0